FAQ Nero Juwelen

 

Hoe word mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden elke vrijdag via briefpost verstuurd via ons lokale postkantoor. Houd hier rekening met een langere aankomsttijd.

 

Wat als mijn product verkleurd of kapot is?

Indien uw aankoop enige problemen vertoont, mag u altijd met ons contact opnemen. Herstellingen zijn steeds gratis als er geen stukken ontbreken. Indien uw artikel hersteld moet worden wanneer onderdelen verloren zijn, wordt u op voorhand op de hoogte gebracht van de kosten.

 

Mijn maat is er niet bij

Stuur ons een berichtje met het gewenste artikel en de juiste maat, wij gaan dan zo snel mogelijk aan de slag om deze op maat te maken.

 

Het artikel dat ik wil is niet meer in stock

Stuur ons een berichtje over het gewenste artikel en wij zullen deze zo snel mogelijk bijmaken en terug contact met u opnemen.

 

Ik wil het artikel sneller hebben dan de levertijd

Bestellingen kunnen ook steeds opgehaald worden bij het trimsalon enkel op afspraak en buiten de lockdown periode.